strukturasi
Sizni kopirayting bo’yicha eng tajribali mutaxassis tomonidan o’tiladigan darslar kutmoqda.
dars
-
Kopirayter o‘zi kim? Kopiraytingga kirish
-
Infouslub
-
Matn strukturasi: abzatslar, sarlavhalar, tipografika va illyustratsiyalar
-
Maqsadli auditoriya tahlili, analiz qilish usullari 1
-
Maqsadli auditoriya tahlili, analiz qilish usullari 2
-
SMM kopirayting, kontent reja tuzish.
-
PR maqolalar yozish
-
Kreativ kopirayting – kopiraytingdagi eng qimmat soha
-
Reklama roliklari yaratish
-
“Key Visual” yaratish, reklamada OOH va Print
-
Kopirayer instrumentlari: Canva, Hronomer, Deckofbrilliance, Marquiz, Readymag (Amaliyot: ushbu resurslardan
foydalanib kontent yaratish)
-
Portfolio yaratish — nimaga e’tibor berish kerak, o’z xizmatini qanday sotish kerak, shaxsiy profil
qoidalari, mijoz bilan to’g’ri muloqot (Amaliyot: Readymag’dan foydalanib portfolio yaratish)